Četrtošolci smo obiskali Slovenski šolski muzej. Sprehodili smo se po razstavi predmetov, fotografij, učbenikov in dokumentov iz posameznega zgodovinskega obdobja šolstva na Slovenskem. Imeli smo tudi učno uro naših babic in dedkov, katere tema je bila lepopis.

Sedeti mirno, vzravnano in v tišini v stari šolski klopi pred gospodično učiteljico s strogim glasom je bilo povsem svojevrstno doživetje. Popeljala nas je v leto 1930. Pri uri smo spoznavali posamezne lepopisne črke in njihove elemente. S peresnikom in črnilom smo jih zapisovali na učne liste. Ni bilo prav nič lahko, a smo se trudili po najboljših močeh, saj smo se kar bali stroge gospodične učiteljice.

Bilo je zanimivo, vendar smo veseli, da hodimo v šolo, kakršno poznamo dandanes. 

Ob tednu kulturne dediščine smo učenci 4. razreda obiskali lončarsko delavnico v Biskvit studiu. Spoznali smo osnovne tehnike dela z glino in se učili o njenih lastnostih. Oblikovali smo skodelice ali druge unikatne skulpture ter jih po želji dekorirali in pobarvali. Ogledali smo si tudi peč, kjer bodo naše izdelke žgali, preden jih dobimo v uporabo.

V 4.a smo o kulturni dediščini veliko govorili. Ustvarjali pa smo predvsem na likovnem področju. Risali in okrasili smo lectova srca, saj so le-te v preteklosti poklanjali kot znak pozornosti človeku, ki jim je bil blizu.
Učenci so oblikovali še inicialke, začetnice svojega imena ter jih poljubno okrasili. Te so v preteklosti upodabljali pisarji, predvsem kot začetek besedila v knjigi.
V lončarski delavnici, ki smo jo obiskali, so učenci ustvarjali svoje skodelice in jih poljubno okrasili.
Pri izdelavi so bili zelo ustvarjalni, delo pa jim je bilo v veliko veselje.

 

(Skupno 323 obiskov, današnjih obiskov 1)