5. DAN

Za zadnji dan so učitelji pripravili orientacijsko tekmovanje, pri katerem sta sodelovali obe šoli. Vsaka skupina je dobila list z nalogami in navodili za pot ter kompas. Za tekmovanje je štel čas, v katerem smo prehodili pot, a ne v tolikšni meri kot odgovori na vprašanja, ki so nas čakala na posameznih točkah. Tukaj so bili v veliki prednosti tisti, ki s(m)o poslušali razlage učiteljev na aktivnostih tekom tedna. Do razglasitve rezultatov smo se zabavali na igrišču v bližini izhodiščne in končne točke orientacije. Razlike v rezultatih so bile izredno majhne, ker smo se vsi potrudili pri reševanju nalog in nihče ni zašel s prave poti. Naše bivanje v CŠOD Kranjska Gora smo zaključili s kosilom in se polni vtisov in lepih spominov odpeljali proti Ljubljani.

4. DAN

Ko smo na urniku videli temo »Gozd«, nismo vedeli, kaj pričakovati. Vedeli smo le, da potrebujemo pisala in zvezek, obuti pa smo morali pohodne čevlje. Učiteljica nas je popeljala do roba gozda, kjer smo se ustavili pri informativni tabli na začetku trim steze Drčev Rut, ki nam je postregla z zemljevidom naše poti. Delo na tej poti je obsegalo dva sklopa meritev, enega smo opravili na robu gozda, drugega pa v gozdu. Merili smo temperaturo zemlje in zraka ter hitrost vetra, ugotovili, katera drevesa rastejo na območju, in med gozdno steljo poiskali različne živali. Na sončni jasi smo opravili primerjavo in analizo meritev.

Točno smo vedeli, kaj pričakovati pri popoldanski aktivnosti – kolesarjenju. Pri domu smo dobili vsak svoje kolo in čelado, učitelj pa nas je poučil o varni uporabi kolesa in obnašanju na cesti. Kolesarska pot nas je vodila najprej do meje z Italijo, potem pa še do planiške velikanke. Kdor je želel, se je lahko povzpel ob doskočišču po stopnicah. Med kolesarjenjem smo uživali v čudovitem razgledu na s soncem obsijane gore.

Večer je bil zabavno obarvan, saj je vsaka soba pripravila točko, s katero se je predstavila in nasmejala gledalce. Zaključili smo z dobro glasbo in plesom.

3. DAN

Po zajtrku smo pripravili nahrbtnike, obuli pohodne čevlje in se odpravili na pohod. Vzpon je bil kar strm, a nas to ni prestrašilo. Nagrajeni smo bili z lepim razgledom na Kranjsko Goro ter okoliške hribe in gore. Na pohodu so bili tudi sovrstniki z druge šole, tako da smo nekaj časa namenili spoznavanju. Popoldne smo obiskali Zelence, izvir Save Dolinke. Mnogo stvari o tem naravnem rezervatu smo že vedeli, učiteljica pa nam je povedala še veliko drugih zanimivosti. Neverjetno se nam je zdelo njeno pripovedovanje, kako so Zelenci izgledali v obdobju največje suše ali kako izgledajo ob obilnem deževju. Najbolj navdušeni pa smo bili nad nenavadno zeleno barvo izvira. Večer smo preživeli ob hudomušnem kvizu, ki ga je kljub tekmovalnosti med šolama spremljalo veliko smeha.

2. DAN

Zjutraj smo se od doma odpravili opremljeni z vesli in plavalnimi jopiči. Med hojo do jezera Jasna se je nebo počasi jasnilo. Ob jezeru so nas pričakali še kanuji, a se nismo takoj podali na vodo. Učitelj nam je najprej povedal nekaj o zgodovini potovanja po vodi, nas poučil o tehnikah veslanja in usmerjal pri vkrcanju v čolne. Na jezeru smo zelo uživali in ga kar nekajkrat preveslali podolgem in počez. Popoldne smo se odpravili v Triglavski narodni park, natančneje v dolino Krnica. Med potjo smo se večkrat ustavili in se z učiteljico pogovarjali o pomenu narodnih parkov, zaščitenih vrstah rastlin in živali, vplivu človeka na okolje … Dan smo zaključili z večernim sprehodom in s pomola opazovali čudovito zvezdnato nebo.

1. DAN

Ob prihodu v Kranjsko Goro so nas pričakali prijazni učitelji, lepe sobe in odlično kosilo. Malo manj lepo je bilo vreme. Kljub dežju smo se podali na prvo aktivnost – med sprehodom po gozdu nam je učiteljica delila nasvete, kako biti med pohodi čim bolj varni, ob jezeru Jasna smo si ogledali hidroelektrarno ter poskusili zakuriti ogenj. Zaradi dežja je bil to prav poseben izziv, a večini skupin je uspelo. Ko se je stemnilo, smo se sprehodili še po Kranjski Gori in si ogledali nekatere znamenitosti, nam najbolj poznana je bil seveda lik Kekca, ustavili pa smo se tudi pri rojstni hiši Josipa Vandota, avtorja pripovedk o tem iznajdljivem fantiču.

(Skupno 552 obiskov, današnjih obiskov 1)