4. dan

Danes smo imeli odličen dan. Dopoldne smo odšli do Ptujskega jezera, kjer smo veslali s kanujem »dragon boat«. Popoldne smo bolje spoznali kurenta, zelo znano masko s tega območja. Kurenta smo izdelali iz naravnih materialov. Zvečer smo se igrali igro pokaži, kaj znaš. Vsaka soba se je predstavila s svojo točko. Na koncu smo imeli zabavo s plesom.

Jutri si bomo ogledali Ptujski grad. Verjamemo, da bo zelo zanimivo in da bomo videli veliko znamenitosti.

Zapisala Ajda

3. dan

Zjutraj smo se odpravili na pohod do umetnega akumulacijskega jezera – Ptujskega jezera. Pohod je bil malce dolg, a vseeno zabaven in zanimiv. Ogledali smo si jezero in jez. Po vrnitvi v dom smo šli na kosilo, imeli nekaj prostega časa, potem pa odšli na naravoslovno delavnico. To je pomenilo, da smo odšli na kratek sprehod do bližnjega gozda, kjer smo se igrali igre (npr. prepoznavanje dreves), izdelovali slike iz palic, »lovec in srne« … Po večerji smo se igrali različne miselne igre in pantomimo. V slogu pantomime smo uprizorili Rdečo kapico na tri načine – kot dramo, kriminalko in komedijo.

Za 7. c zapisali Erazem, Andreas in Martin

2. dan

Danes smo imeli veliko zanimivih in zabavnih aktivnosti. Najprej smo se z učiteljem športa učili in pogovarjali o tem, kako se najlažje orientira v naravi. Nato smo imeli še tekmo – v dvojicah smo se pomerili v orientacijskem teku. Bilo je zelo napeto. Za popoldansko dejavnost pa smo se zbrali v naravoslovni učilnici in se tam učili, delali poskuse in reševali kviz o vremenskih pojavih. Zvečer smo se z našima učiteljicama igrali zabavne skupinske igre. Dan je bil zelo zanimiv in smešen, vsi pa komaj čakamo na jutrišnji dan.

Za 7. c napisal Lionel

1. dan

Danes smo se zelo zabavali. V domu so nam pripravili lepo dobrodošlico in nas razvrstili v sobe. Pojedli smo slastno kosilo in uživali v različnih športih, kot so lokostrelstvo, odbojka, košarka in nogomet. Pri lokostrelstvu smo imeli zelo zabavno tekmo. Ko smo končali, smo pojedli toplo večerjo in imeli nekaj prostega časa. Pred spanjem so nas čakale še družabne igre.

V imenu 7. c zapisale Sanda, Manca in Kaja

(Skupno 775 obiskov, današnjih obiskov 1)