Poljska, 21. 11.–24. 11. 2022

  1. dan 

V okviru projekta smo na osnovni šoli Zespół Szkół Katolickich v Zabrzu opazovali pouk. Pri uri računalništva so učenci s pomočjo kompletov LegoWeDo sestavili različne figure, ki so jih kasneje sprogramirali v programskem okolju Lego. Učiteljica IKT nam je pokazala, kako z uporabo 3D-tiskalnika učenci pri pouku izdelajo 3D-predmete. Pri urah angleščine in matematike smo videli različne pristope sodelovalnega učenja. Spoznali smo dve terapevtski metodi Tamatis in Biofeedback za delo z učenci s posebnimi potrebami. 

2. dan

Šola, kjer smo prisotni pri pouku, je katoliška privatna šola, ki jo obiskuje 220 otrok.  Je osemletna osnovna šola. Do tretjega razreda vse predmete poučuje razredni učitelj, potem pa učence poučuje predmetni učitelj. V oddelkih je po 10 učencev, zato se jim tudi učitelji bolj posvetijo. Vsi učenci imajo enkrat na teden dve uri plavanja v bazenu. Kljub temu da imajo skromno pohištveno opremo,  je IKT oprema najsodobnejša.

3. dan

V načrtu današnjega dne je bila ekskurzija v Krakov. Na poti smo se ustavili v rudniku soli Wieliczka, ki je vpisan na Unescov seznam svetovne dediščine. Prehodili smo 800 stopnic in se spustili 125 metrov pod površje, kjer smo videli ogromno impresivnih skulptur iz kamene soli. V mestu Krakov smo si ogledali znamenitosti: grad Wawel, najstarejšo srednjeveško pokrito tržnico (tudi uvrščen na Unescov seznam), židovski predel, Schindlerjevo tovarno emajla … 

(Skupno 605 obiskov, današnjih obiskov 1)