5. DAN

Zaradi neugodne vremenske napovedi smo žal morali odpovedati obisk arheološkega parka Divje babe. Namesto tega smo iz papirja izdelovali helikopterje in jih spuščali z vrha stopnišča ter se družili ob kvizu.

4. DAN

Dopoldne smo imeli delavnico Kroglica, kam bežiš, kjer smo na lesenih deskah sestavljali poligone. Nato smo jih povezali in uspešno izvedli verižno reakcijo. Rezultat našega skupinskega dela si lahko ogledate na posnetku. Sledila je delavnica Kako pazim nase, pri kateri smo spoznavali osnove prve pomoči. Po kosilu smo se v učilnici lotili nenavadnega skupinskega športa na skakalnih smučeh Primoža Peterke. Zadnja dejavnost je bilo ustvarjanje zgodbe v stripu, ki smo jo na koncu predstavili sošolcem. Na koncu smo strnili svoje vtise o letošnjem taboru in ugotovili, da ne bomo pozabili:

• glasbe v naših sobah,
  • namiznega nogometa,
  • smučanja v kamri,
  • snemanja posnetka celega razreda,
  • hoje,
  • prepečenca in namazov,
  • našega objokovanja zadnjega skupnega tabora.

Večer smo zaključili z druženjem z osmošolci OŠ Črna, ki so nas v kvizu naučili nekaj koroških narečnih besed. Sledil je zaključni ples.

Za ogled posnetka kliknite na sličico

3. DAN

Po zajtrku smo se odpravili v bližnji gozd, ki smo ga raziskovali in ugotavljali, kako preživeti v naravi. Izdelali smo si bivališča, ognjišča in se prepustili tudi svoji domišljiji. Popoldne smo imeli športne aktivnosti. Pomerili smo se v balinanju, odbojki, košarki in nogometu ter preizkusili fitnes naprave. Kasneje smo v skupinicah izvedli orientacijo po Cerknem ob pomoči zemljevidov. V usmerjenem prostem času smo bili najbolj navdušeni nad namiznim nogometom. Večer je zaznamoval ogled animiranega filma Raya in poslednji zmaj.

2. DAN

Zjutraj smo se prebudili v vremensko obetajoče jutro, a nas je že na poti proti bolnici Franja ujel dež. Z lokalnim vodnikom smo se povzpeli po soteski Pasice in opazovali moč vode, ki je leta 2007 že odnesla večino barak. V partizanski bolnici Franja smo si ogledali restavrirane barake (barako za ranjence, izolirnico, operacijsko barako, bolnišnični oddelek, kuhinjo, mizarsko delavnico, elektrarno …). Po kosilu smo imeli delavnici Kaj lahko zgradiš ter Voda in njene skrivnosti. Zvečer smo obiskali še znamenito “Laufarsko komando”, kjer so nam člani domačega društva predstavili laufarske maske – larfe, kostume in značilnosti laufarije.

1. DAN
    Dopoldne smo prispeli v CŠOD in se nastanili v svoje sobe. Po kosilu smo odšli na fotolov po Cerknem. Sledil je sprehod po mestu in okolici. Skupaj z vrstniki iz OŠ Črna smo po večerji odšli še na nočni sprehod z lučkami.
(Skupno 1.024 obiskov, današnjih obiskov 1)