V tem šolskem letu smo sodelovali v projektu tedna kulturne dediščine, kjer smo raziskovali preteklost in jo povezovali s sedanjostjo. Z učenci smo imeli prav poseben teden in tudi kulturni dan z bogato vsebino. Pogovorili smo se, kaj pravzaprav pomeni kulturna dediščina in kako jo prepoznamo. Učenci so od doma prinašali stare predmete ali pa so jih poiskali pri starih starših. Čudovite stare mojstrovine smo si tudi zelo natančno ogledali in jih z ogljem narisali. Ali niso nastale prave umetnije?
Pri pouku slovenščine smo ves teden brali zgodbe Šivilja in škarjice, Hišica iz kock in Moj dežnik je lahko balon. Pri branju so nam pomagali petošolci. Brali smo tudi na poseben način »pod krošnjami« na šolskem dvorišču. Ugotovili smo, da je takšen način branja zelo drugačen, zanimiv in poučen. Po branju je sledilo literarno in likovno ustvarjanje.
Vsi skupaj smo imeli kulturno obarvan teden in prav poseben kulturni dan. Učenci so pri delu uživali in se veliko novega naučili.